Przejdź do głównej zawartości

Ja już po prostu nie mogę tego słuchać

Pocięte dziecko w mieszkaniu! Matka zatrzymana!

Dziecko skatowane przez matkę i sąsiada umiera!

Polscy księża oskarżeni o pedofilię!

Nie tylko w Polsce dzieją się te straszne rzeczy. 

W China skazano mężczyznę na karę śmierci za zabicie dziecka. Pan pokłócił się z panią o miejsce parkingowe. Wyjął jej dwuletnią córeczkę z wózka i rzucił o ziemię tak mocno, że dziewczynka zmarła po kilku dniach.

Zawsze takie wiadomości robiły na mnie wrażenie, ale odkąd mam Zośkę to paraliżują mnie totalnie.

Z jednej strony ogarnia mnie straszny smutek, żal a z drugiej wściekłość tak wielka, że najchętniej to bym takiego zwyrodnialca pocięła, skatowała albo rzuciła nim o ziemię. 

Nie jestem zwolenniczką kary śmierci, ale nie wyobrażam sobie sytuacji w której ktoś krzywdzi moje dziecko. Zatłukłabym bez mrugnięcia okiem.

Wiem, że tak nie można, że to niehumanitarne, nieetyczne ale jak słyszę co matki robią swoim dzieciom to naprawdę zaczynam myśleć, że sterylizacja nie jest wcale taka nieetyczna.

Jakiś czas temu pojawiło się to zdjęcie na facebook'u. Niby na pierwszy rzut oka śmieszne ale czy oby napewno. 

Ja popieram ten pomysł. Jestem ZA w dwustu procentach!




źródło: www.demotywatory.pl 


Komentarze