Przejdź do głównej zawartości

NO TO MOŻE DZISIAJ COŚ O SOBIE...

Tak, tak jest obrzydliwie gorąco. Ale dzisiaj nie o tym. Dzisiaj coś o sobie...

Jestem młodą-starą mamą. Młodą - Zośka ma 2 lata; starą - ja mam 35 ;-) 

Jak byłyśmy jeszcze 2w1 zarzekałam się, że obowiązkowe 6 miesięcy siedzę w domu z Zośką a potem szybciutko wracam do pracy. Zośką zajmie się moja mama. Napewno! 

6 miesięcy minęło... szybko... Mama nie bardzo mogła się zająć Zośką w pełnym wymiarze czasu a i ja jakoś nie bardzo miałam ochotę wracać do pracy... I tak zostało - jestem z Zośką nadal...

Jako, że jednak nie jestem typową mamuśką skupioną wyłącznie na dziecku a potrzebuję też czegoś innego, postanowiłam na tym urlopie wychowawczym spróbować własnej działalności (zawsze mnie to korciło) - handel przez internet. 

Zaczęłam od dobrze znanego mi "podwórka" - książki. Po kilki miesiącach dodałam nowy, zupełnie inny profil do mojej działalności - ubranka i akcesoria dla dzieci i niemowląt. Powstały TUPTAJĄCE BIEDRONKI i prawdziwy sklep internetowy :-) Moje oczko w głowie. 

Książki są nadal ale teraz skupiam się wyłącznie na taniej książce. A ostatnio powstała Garderoba - ciuchy dla dziewczyn w rozmiarze 40+

I tak sobie z tą moją Zośką siedzę w domu i kombinuję jak tu nie wracać już do starej pracy, a jak widać pomysłów mam sporo ;-)

No i teraz jeszcze postanowiłam pisać bloga...

W przyszłości pewnie będę coś tutaj przemycać z tych moich biznesów :-)

Na dzisiaj to by było na tyle o mnie...

Komentarze