Przejdź do głównej zawartości

199. Kajko i Kokosz

Pamiętacie ten komiks? Część z Was na pewno. Starsze starszaki pamiętają ze swojego dzieciństwa.

A pamiętacie może, też z dzieciństwa, coś takiego jak słuchowisko? 

Nie, nie chodzi mi o audiobooka. Mam na myśli SŁUCHOWISKO...
Takie z aktorami, muzyką, odgłosami itd...




Uwielbiałam słuchowiska. I właśnie wczoraj jedno do mnie przyszło. 

Kajko i Kokosz Szkoła latania

Ah co tu dużo gadać. Rewelacja. 

Ale też nie ma się czemu dziwić. Jaka obsada!? Sam narrator to nikt inny jak Piotr Fronczewski. Zresztą przeczytajcie sobie sami, kogo tu można usłyszeć :-)



Takie słuchowisko trafiło do mnie dzięki uprzejmości wydawcy. Serdecznie polecam i kieruję wszystkich zainteresowanych do sklepu SOUNDTROPEZ 

Jeśli chcecie usłyszeń zapowiedź to bardzo proszę TUTAJ 

Ale to jeszcze nie wszystko. Mam dla Was 3 egzemplarze, które możecie wygrać.




Co musicie zrobić:

1. Polubić fanpage SOUND TROPEZ na FB 

2. Miło nam będzie jeśli polubicie też nasz fanpage DzieciakiMamy https://www.facebook.com/DzieciakiMamy

3. Polubić i udostępnić na swoim profilu FB plakat konkursowy, który znajduje się TUTAJ

4. W komentarzu pod plakatem wyrazić chęć wzięcia udziału w rozdawajce oraz w tym samym komentarzu zaprosić 3 swoich znajomych do zabawy

Konkurs trwa do 11 marca (środa). Nazwiska 3 osób które otrzymają słuchowisko ogłoszę 12 marca :-)

GOOD LUCK!

Komentarze

Prześlij komentarz