Przejdź do głównej zawartości

Na słodko...

Dzisiaj będzie post reklamowy ;-) A reklamować będę słodkości...


fot. Ania Sowa

Ten tort już widzieliście. To urodzinowy tort Zośki :-)

Zrobiła do wspaniała, serdeczne i przesympatyczna osoba. 

Anię poznałam... na Facebook'u. Zamówiłam u niej pierwszy tort na urodziny mojego taty.
Rzuciłam hasło i odebrałam ten wspaniały wóz bojowy.

fot. Ania Sowa


Nie dość, że piękny to jeszcze jaki pyszny. 

Zostałam stałą klientką Ani. 

Następny był torcik Zośkowy a ostatnio Ania stworzyła coś specjalnego na trzydziestą siódmą rocznicę ślubu moich rodziców...


fot. Ania Sowa


Więcej słodkich dzieł sztuki Ani możecie zobaczyć na jej profilu FB Mój mały słodki świat 

Gorąco polecam i gwarantuję, że będzie pysznie... i słodko ;-)

Aniu dziękuję  :-)


Komentarze