Przejdź do głównej zawartości

Klub Książki Kubusia i Przyjaciół



Jakiś czas temu dostałam maila z propozycją wstąpienia do Klubu Książki Kubusia i Przyjaciół...


Niestety mnie dosyć łatwo namówić na tego typu akcje. Po krótkiej wymianie maili zdecydowałam się i wstąpiłam a właściwie Zośka wstąpiła do Klubu. Jednym z powodów dla których się zdecydowałam, jest fakt, że za Klubem stoi sprawdzone, fantastyczne wydawnictwo Egmont.

Zamówiłam ofertę startową. Cena w miarę przystępna (ok. 33 zł z przesyłką pobraniową) więc postanowiłam spróbować.

Do wyboru na start były trzy zestawy. Ja wybrałam zestaw numer dwa :-)

Wczoraj przyszła do nas a właściwie do Zośki przesyłka.

A w przesyłce zgodnie z ofertą książka, płyta i upominek.

Przyznam szczerze - jestem zadowolona.





Pierwsza książeczka "Pobrykaj ze mną" opowiada historię o brykającym Tygrysku (moim ulubiony bohaterze z tej serii). Bardzo ładnie wydana. Całkiem spore litery, pozwalają czytać, nawet takim niedowidzącym mamuśkom jak ja, przy stłumionym świetle, na dobranoc. Bajka jest całkiem długa. W każdym razie dla mojej trzylatki, której ciężko skupić się przez dłuższą chwilę. Przeczytałyśmy ją wczoraj na dwa razy. Sprawdziła się świetnie. A dzisiaj rano przed pójściem do przedszkola Zośka zażyczyła sobie czytać jeszcze raz ;-)




Płyta CD z bajką "Kubuś zdobywa miód". Bajka świetna a czyta cudnie Marian Opania :-)




Plecak w sam raz do przedszkola albo na jesienne wyprawy. Gabarytowo idealnie trafiony dla Zośki. Wygląda na całkiem porządny, ale oczywiście wszystko wyjdzie w praniu ;-)

Luuuuubię to ;-)

Kolejne przesyłki będą przychodzić co miesiąc. Do każdej przesyłki z książką ma być dołączona płyta CD z opowiadaniem innym niż w książce oraz upominek. W przesyłce startowej poza listem powitalnym znalazłyśmy także listę upominków. Zośka już nie może się doczekać kolejnej przesyłki i ja w sumie też...

Jak tylko przyjdzie na pewno o niej napiszę ;-)


fot. http://www.kkkp.pl/index.php?s=11 

Komentarze