Przejdź do głównej zawartości

Takie tam...

Jak Wam mija Dzień Kobiet?

Napewno kwiatków stosy i prezentów i dzień pełen uśmiechu :-)

Mi zaczął się kiepsko strasznym atakiem bólu. Ale kto by się tam przejmował pierdołami...

Kwiatków ja i Zocha nazbierałyśmy dzisiaj troszkę. Razem powstał cudny bukiet :-)





Uwielbiam jak Zocha dostaje kwiatki.

"Jatie piekne! Dla mie? Jak pachną!"

Jest boska w kwestii dostawania kwiatów ;-)

A potem było alarmowo!!! Sezon pożarów traw uważam za otwarty...

Ja to ten ludek bliżej samochodu.



A tak a propos strażakowania - mały strażak mi rośnie i to w mega szybkim tempie. Sami zobaczcie jak się cudnie prezentuje w moim hełmie <3





Taki hełm jest strasznie ciężki, więc musiałam trochę podtrzymywać, żeby się nie przewróciła ;-)

Wariatuńcio - potem świrowała i udawała, że jedzie do pożaru...

Miłego wieczoru drogie panie :-) i panowie ;-)

Komentarze