Przejdź do głównej zawartości

Nie mam czasu...

Zupełnie nie mam czasu na pisanie :-( W zasadzie to nie mam czasu na nic. Szyję, bo sporo zamówień (to dobrze). Od poniedziałku przez dwa tygodnie rehabilitacja kręgosłupa w beznadziejnych godzinach bo od 13:20 do 15:30. Ale jak się czeka ponad rok to się przy godzinach nie marudzi...

Wpis ten znowu tylko, żeby pokazać co nowego się uszyło. I tak oto...



NOWE SOWY









NOWY PAN





PODUCHA DLA PATRYKA




I NAJNOWSZA PODUCHA W PTASZKI :-)






Komentarze

  1. super prace:-) zwłaszcza poduszka z samochodzikiem mi się podoba. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest ta poducha w ptaszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pan , tzn . Nowy Pan jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pierwszy raz i na pewno będę zaglądać. Ostatnio mnie ciągnie to szycia a ja z szyciem mam tyle do czynienia co guzik przyszyć jak odleci. Jak lalkę uszyłam to łomatko mogłaby straszyć dzieci po nocach mojej córce się podoba ale gustu to ona nie ma;p
    zazdroszczę i podziwiam Twoje cuda wszystko jest takie piękne i dopieszczone aaach :) dużo czasu Ci życze i cierpliwości:) do następnej wizyty:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz