Przejdź do głównej zawartości

Słodkości...

Zośka osiągnęła dzisiaj szczyty szaleństwa. Ja nie wiem jak ona to robi, ale ja przy takim katarze to zdechła bym była na maksa. 
Ona dzisiaj przechodziłą samą siebie a ja resztką silnej woli musiałam powstrzymywać się przed opublikowaniem posta na fb - "Oddam w dobre ręce" ;-)

Oczywiście nie działała w pojedynkę...

Razem zorganizowały wystawę puzzli...





Wiem, wiem. Na zdjęciach wyglądają tak... niewinnie. Nie dajcie się zwieść. To prawdziwe potwory!

Ale dzisiaj o słodkościach...

Wypróbołaśmy kolejny bardzo fajny przepis ze wspominanego już przeze mnie bloga Moje Wypieki

Nasze może nie są tak piękne jak w oryginale ale też pyszne :-)


Miksowanie



Wyciskanie




Lukrowanie




Polecamy i życzymy smacznego :-)











Komentarze

  1. i piękne, i oryginalne:) a Dziewczynki.. ojj wiem Kochana o czym mówisz:) Bo moje Potworki ( w wersji męskiej) też dają do wiwatu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to zawsze jakoś tak jest jak mam najwięcej pracy. Kolejka zamówień do zrealizowania a mi przez cały dzień udało się uszyć jedną podusię :-( Aż z tej złości ciastka wyszły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas tez teraz na "czasie" puzzle :) Przepysznie to wygląda mniam ! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciach to rzeczywiście na takie grzeczniutkie wyglądają... I tak ładnie puzzle poukładały ;).
    Ps. Koniecznie muszę wypróbować ten przepis :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz